Nu har det kommit en lösning till Titanium kort som funkar... Då kan det inte ta långtid innan det finns uta som funkar till M2 korten![]()
Nu har det kommit en lösning till Titanium kort som funkar... Då kan det inte ta långtid innan det finns uta som funkar till M2 korten![]()
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Vad var webb adressen till den där slovak sidan nu då?
Är inte vid min hemdator i helgen, så därför......
Fråga mej inte... Även om jag hade den skulle jag aldrig vilja ta ner nått därifrån eftersom 99% av allt där finns är infekterat med någon form av skit virus...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Var har du hittat detta? Mvh rockan
finns det en lösning till titanium?? Allvarligt..![]()
Kan man få en hint om var man hittar den..
Zam
Världen är som världen är!
-Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-
Jag hitta dom i ett privat forum... Ska kolla om det är lovligt att lägga ut dom "publikt"![]()
behöver inte bli publikt.. skicka ett pm bara :wink:
zam
Hehe 600kb är lite för stort för pm :P
ett vanligt mail då..
zam
Hmmm! Jag tror jag just snubbla på en stor lösning... Jag tror jag lyckades få igång ett M2 kort på CD med RUBBET... Ska testa bränna ner skiten och se om det funkar...