Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Lite ny info!!

  1. #1

    Lite ny info!!

    Pratade precis med min granne! (31/1)
    Hans bror som jobbar på UPC i Norge, är hos honom på besök i helgen!
    Det som han visste ang. ComHem är att det var två personer från Polen, som på slutet av 90-talet "hackade" sig in hos "The bank of Finland" har varit med och tagit fram det nya systemet, dom ska ha erhålligt massor av $$$$$. både för jobbet och för att "hålla tyst".
    Det hela ska vara mycket vattentätt.
    Men en detalj han "hört" på jobbet är att det KAN finnas en bugg i systemet, den buggen skall tydligen kunna "knäckas" inom en viss tid, och en viss period per månad!!
    Mer än så visste han inte i dagsläget!
    men ,men, någonting i alla fall!!

    PS: MÅSTE man ha kortet i handen, för att göra ett inlägg här???

  2. #2
    Jag hörde också det där av en knarkare som sov i en annan persons trappuppgång för något år sen. Eftersom personen i fråga var hög som ett hus så viftade jag nonchalant bort hans information, vilket nu visade sig vara ett felaktigt beslut. Tack för verifikationen!

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av arkad
    Jag hörde också det där av en knarkare som sov i en annan persons trappuppgång för något år sen. Eftersom personen i fråga var hög som ett hus så viftade jag nonchalant bort hans information, vilket nu visade sig vara ett felaktigt beslut. Tack för verifikationen!
    :lol: :lol: :lol: ROTFLMAO! :lol: :lol: :lol:
    * Sunt förnuft är lätt att bära *

    * Fördomsfull, jag? näe jag ser bara ner på ointelligenta människor *

    * Köp aldrig grejor utan instr.bok om du måste fråga nån hur du ska använda dem *

  4. #4
    Kära "moderatorer"!!
    Vad kan/får man skriva på detta forum UTAN att få en varning!?, eller få någon "smart" person som skriver ett "replay" som verkar ha en "lösning" på problemet!!!
    Jag kan säga så här, att vad det gäller detta så tror jag mer på vad han säger som jobbar på "UPC" än vad,,,, eller förresten vad har du "Arkad", att komma med, har du någon lösning på problemet???
    Eller vad ska gå på, om vi inte tar folk som jobbar inom branchen på allvar???
    Alla vill väl nå samma mål här eller?????
    Har du "Arkad" någonting som kan föra "utredningen" vidare??
    Så är jag väldigt tacksam!!!!!!

  5. #5
    Ställer man de rätta frågorna så får man det rätta svaret. Den som inte kan ställa den korrekta frågan kan inte heller hantera det rätta svaret, så enkelt är det.
    hehe

  6. #6
    ch2001
    Gäst
    snälla tobigforyou

    do är inte Polaker :shock: do är ryskar :wink:

  7. #7
    Arkad, du kanske ska tänka igenom dina intelligenta svar innan du postar dem Folk kanske inte blir lika rädda att posta här isf..

    ett tips bara

    over and out /Icanos

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av arkad
    Ställer man de rätta frågorna så får man det rätta svaret. Den som inte kan ställa den korrekta frågan kan inte heller hantera det rätta svaret, så enkelt är det.
    Eftersom det inte finns någon lösning på "problemet" så måste man väl ta till sig alla iaktagelser,!!? 1+1=2.
    Tänker man att alla pratar "bullshit", så kommer man ingen vart!!!!

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av ch2001
    snälla tobigforyou

    do är inte Polaker :shock: do är ryskar :wink:
    Sorry, Fel av mig!!!! Ryssar!!! :lol:

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av tobigforyou
    Citat Ursprungligen postat av arkad
    Ställer man de rätta frågorna så får man det rätta svaret. Den som inte kan ställa den korrekta frågan kan inte heller hantera det rätta svaret, så enkelt är det.
    Eftersom det inte finns någon lösning på "problemet" så måste man väl ta till sig alla iaktagelser,!!? 1+1=2.
    Tänker man att alla pratar "bullshit", så kommer man ingen vart!!!!
    Arkad har attitydproblem, skit i honom.

    Tyvärr är även din ursprungliga post i princip meningslös. Det finns ingen information där som kan hjälpa en kunnig hacker att få ut nycklarna ur kortet. Logga ur comhit-forumet och försök bearbeta din kontakt på mer info istället. Försök få ur honom något om den där buggen.

Liknande ämnen

  1. Lite info tack!
    Av Peaman i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-08-20, 20:52
  2. lite hjölp med titan kortet saknar lite bit info
    Av lacrits68 i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-05, 17:48
  3. lite mer info istället Tack !
    Av subdue i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-10-09, 16:28
  4. [LÖST] 9780s behöver lite info!
    Av mussse64 i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-05-03, 19:30

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss