Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 25

Ämne: lösning

  1. #1

    lösning

    vet någon om det är något på gång?

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Bara till Titanium kort men annars inget publikt än... Dock är den nya 21 nyckeln knäckt men inga skojiga filer till m2 än :/
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Bara till Titanium kort men annars inget publikt än... Dock är den nya 21 nyckeln knäckt men inga skojiga filer till m2 än :/
    Sitter och knåpar med just filer till mitt titanium. Lyckats öppna den gamla key-filen i TitaniumED. Har du något intressant att bidra med är du välkommen.
    TIA
    csan

  4. #4
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Den nya 21 nyckeln har jag
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #5
    wirre
    Gäst
    Skickar du mig nyckeln så ordnar jag en MII fil åt dig. Fast om du har nyckeln borde du ha löst det redan. Men maila nyckeln så hjälper jag dig med filen.
    Wirre
    wirrese@hotmail.com

  6. #6
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av wirre
    Skickar du mig nyckeln så ordnar jag en MII fil åt dig. Fast om du har nyckeln borde du ha löst det redan. Men maila nyckeln så hjälper jag dig med filen.
    Wirre
    wirrese@hotmail.com
    jag är inte så haj på m2 filer å sånt... jag är mer jävlig på guld/funcard filer

    jag fick dock precis veta att den nyckeln som sägs vara den nya inte fungerar... även fast allt stämmer...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Bara till Titanium kort men annars inget publikt än... Dock är den nya 21 nyckeln knäckt men inga skojiga filer till m2 än :/
    Är det så att dom filerna du "deaaaaaas" skickade till mig som fungerar?? isåfall vad f*n gör jag för fel?? hmm... jag fick inte igång dom iaf.. :-(
    zam
    Världen är som världen är!

    -Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-

  8. #8
    deaaaaaaaas du verkar haj på det här!
    går det ej att göra en uppdat till emu?

  9. #9
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av zam1000
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Bara till Titanium kort men annars inget publikt än... Dock är den nya 21 nyckeln knäckt men inga skojiga filer till m2 än :/
    Är det så att dom filerna du "deaaaaaas" skickade till mig som fungerar?? isåfall vad f*n gör jag för fel?? hmm... jag fick inte igång dom iaf.. :-(
    zam
    Som sagt har jag inte en anning... Har inget titanium kort själv så jag har ej testat själv... Jag har bara hört på rycktesväg att det ska fungera... Visserligen cirkulerar det MYCKET skit dessa dagar... Men jag trodde jag kunde lita på denna källan...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  10. #10
    OK. ska nog försöka hitta nåt script till org.korten. jag har två varianter ett som är mycket vitt och lite blått på och ett som är mörkblått(nyaste)..
    dessverre har jag letat som en tok redan, Men sent ska syndaren ge sig... :P

    zam
    Världen är som världen är!

    -Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-

Liknande ämnen

  1. M II lösning
    Av emma i forum Canal Digital
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2004-12-25, 18:32
  2. lösning på g??
    Av magellan69 i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-01-26, 16:45
  3. Lösning på väg
    Av Fidde_1 i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-12-09, 17:51
  4. lösning?
    Av gusten i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-29, 22:37
  5. En lösning?
    Av bängan i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-03, 17:51

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss