istället för att bara klanka ner på alla förslag som presenteras här till försök att få ut nycklarna ur kortet kan du (Rattle) väl istället tala om hur man skall gå tillväga om det nu går överhuvudtaget. det har nu gått cirka 2 månader sedan comhem släckte ner alla piratkort, ingenting har hänt angående nya piratkort till comhem sedan dess. inte en millimeter närmare en lösning har vi kommit. du tycks sitta inne med en hel del avgörande kunskaper och information enligt min mening. jag är inte girig utan vill bara som så många andra på detta forum kunna se på lite gratis tv som vi kunde göra förr på den gamla goda tiden. eftersom vi inte lyckas klura ut det du vet kanske det är dax att ta bladet från munnen nu och hjälpa till och inte bara komma med spydiga kommentarer :cry: . du har kommit med små "ledtrådar" vilka vi är mycket tacksamma för, men dessa har till dagens datum inte resulterat i något genombrott.
detta är min åsikt på det hela. andra har kanske en annan uppfattning men jag vidhåller att det är till stor glädje för många om du kunde komma med avgörande information. hoppas inte detta inlägg väcker alltför heta känslor utan kan besvaras med normala tongångar.
Mvh. Smack :roll:

Svara med citat