Om man beställer ett m2 från keycard dk för 360 spänn måste man ändå göra en uppdatering av kortet som man fick göra på sitt gamla i julas?
Om man beställer ett m2 från keycard dk för 360 spänn måste man ändå göra en uppdatering av kortet som man fick göra på sitt gamla i julas?
Yepps... Men det sköter programmet som du kan ladda hem från StopStop's hemsida![]()
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
menar du att samma prog so nu ligger på stp stp även uppgraderar kortet?
Yepps! Det är ett allt i ett program.... Sätt i ett M2 kort i programmeraren och ställ den i phoenix 3.58mhz läge och kör programmet från StopStop sen fixar den resten... När den är klar sätter du bara i kortet i mottagaren sen är det klart :lol:
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Obs! korten kostar 360 danska
Ett M2 kort från Keycard kostar 450kr (svenska) sen tillkommer 50kr i postens avgifter...
En fundering bara programmet som ligger på stopstop programerar genom com1 eller com 2
hur blir det då då om man har en usb brännare
Troligen kommer vi alla att dö innan vi levt färdigt . . .
Jadu jag har själv figurerat lite i detta och kommit fram till att någon form av loopback program som kan loopa data som skickas till en com-port till en usb-port istället... Dock fungerar detta bara i teorin... Men jag tror nog att Team PDK fixar det till nästa uppdatering...
Du kan gå in i enhetshanteraren portar och ändra inställningarna så du får usb på com 1 eller com 2