Idiot, givetvis behöver man nyckeln! Du tror väl inte titanium funkar utan nycklar!?
/Rattle
Idiot, givetvis behöver man nyckeln! Du tror väl inte titanium funkar utan nycklar!?
/Rattle
Nu är du igång igen. Vad anser du dig ha för rätt att kalla nån för idiot???Ursprungligen postat av Rattle
Egentligen skulle du kastas så långt ifrån detta forum som det bara var möjligt.
Du sitter enbart och snackar skit och bryr dig ett dugg om att försöka hitta en lösning. :evil:
Och det var riktat till mej då din idiotUrsprungligen postat av Rattle
givetvis så går det att göra script till titan och ny programvara frågan är bara om någon orkar
Usch sluta kranka ner på varandra
Troligen kommer vi alla att dö innan vi levt färdigt . . .
Så lägg ner allt hackande på varandra nu... För tillfället finns det inte kända publika titanium filer som fungerar... Om det kommer att komma några får framtiden avgöra...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
varför ? är det ingen som vill eller !
är det svårare eller ?
eftersom key 21 inte är publikt känd än så blir det lite svårt då den behövs...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Deaaas? laddade hem en zip fil från Allsat uploadsida. Zip filen inkluderade en txt fil som såg ut som ett script, vad gör jag med denna? Skall den brännas på kortet?
/Freddan
Är det till titanium kort då? Det är lite svårt för mig att säga vad du ska göra med det då jag inte sett vad det är...
är det någon som provat den