Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Kopiera Orginalkort??

  1. #1
    Redbullmannen
    Gäst

    Kopiera Orginalkort??

    Hejsan

    Jag har vart runt på en del forum inklusive detta men hittar inget speciellt. Det jag undrar är vad man behöver för att kopiera och eventuellt knäcka ett Viasat Orginalkort. Jag har en MP3.5 brännare. Vilka kort ska man köpa och finns det några bra guider??

    Mvh

    Berra :twisted:

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Varför ställer du EXAKT samma fråga bara det att du har ändrat Canal Digital till Viasat i 2 olika forum? Vad tror du att det ska hjälpa? Om du hade tittat lite nogare på sidan så hade du sett en liten bild-länk längst ner på sidan som det står "Guider & Filer" Kanske kunde vara en idé att kolla in den sidan?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Redbullmannen
    Gäst

    Jadu

    Kan ju vara så att jag ska kopiera båda korten.. Och så undrar jag vilka kort som är bra.. Och jag har hittat guider men vad gör dom för nytta om jag inte vet om informationen på orgilankorten går att kopiera. :P

  4. #4
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Står en komplett guide till det på http://guider.comhit.net/ hur du skapar ett guld-/funkort från ett viasat orginalkort... Läs den!
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #5
    Redbullmannen
    Gäst
    Tack

    Vilken version av Funcard ska man ha om man ska kopiera orginalkortet då??

  6. #6
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Funcard med slipstream filer... Version har jag för mej inte gör så mycket... Det ska funka på de flesta...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  7. #7
    Redbullmannen
    Gäst
    Är slipstream nåt man lägger till själv med MP 3,5an eller kommer det på kortet.. Det står inget om slipstream i guiden iaf.

  8. #8
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Det är filerna du skapar utifrån en provider fil med MorpHex...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  9. #9
    Redbullmannen
    Gäst
    Jag har för mig att enligt guiden så ska man med Viatool kunna kopiera kortet rakt av.. Eller är jag ute å cyklar nu.

  10. #10
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Njoo du kan nog gör så också men det är bättre att skapa en provider och editera den lite och sen skapa filer utifrån den...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

  1. [LÖST] Kopiera orginalkort
    Av code_name_viasat i forum Boxer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-03-22, 19:26
  2. Kopiera Orginalkort??
    Av Redbullmannen i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-02, 15:09
  3. kopiera orginalkort viasat
    Av ppppp i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-10-08, 11:00
  4. [LÖST] Kopiera orginalkort och sedan MOSC:a?
    Av eriknils i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-09-05, 08:10
  5. Kopiera ett orginalkort
    Av Mindraid i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-14, 13:35

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss