Jag läste precis folk som haft samma problem som er i ett annat forum... Men dom hade bara tagit ut modulen och satt in den igen så hade det fungerat... Testa![]()
Jag läste precis folk som haft samma problem som er i ett annat forum... Men dom hade bara tagit ut modulen och satt in den igen så hade det fungerat... Testa![]()
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.