Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 23

Ämne: stopstop progg

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Hmm! Jag har aldrig varit med om att jag inte lyckats på första försöket... Jag skulle mer tippa på att din mottagare kanske behöver en software uppdatering... Har du testat kortet i någon annan mottagare än din egen?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Blixten har du kanske någon cam i dekoderen(MR förhindra kortet att fungera)

Citat Ursprungligen postat av Tarmangini
    Blixten har du kanske någon cam i dekoderen(MR förhindra kortet att fungera)
    nepp funkade som sagt i dec

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Hmm! Jävligt mysko... När jag har använt programmet har allt funkat direkt utan problem...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Hmm! Jävligt mysko... När jag har använt programmet har allt funkat direkt utan problem...
    Det skumma är att det funkade inte med programmet i dec men om jag körde uppdaterings filen och scriptet gick det utmärkt

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Testa och köra StopStop's program för att bränna kortet och kör sen scriptet från december på kortet... Tror inte det lär hjälpa dock men man kan alltid testa...

Testa och köra StopStop's program för att bränna kortet och kör sen scriptet från december på kortet... Tror inte det lär hjälpa dock men man kan alltid testa...
    Testa kan man alltid, men det ska vara Phoenix 3.58 Mhz läge eller? När jag körde scriptet i dec skulle det inte vara det

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Ja du MÅSTE ha din programmerare i Phoenix 3.58mhz läge när du kör programmet från StopStop... Annars blir det inte rätt...

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Jag läste precis folk som haft samma problem som er i ett annat forum... Men dom hade bara tagit ut modulen och satt in den igen så hade det fungerat... Testa

Jag läste precis folk som haft samma problem som er i ett annat forum... Men dom hade bara tagit ut modulen och satt in den igen så hade det fungerat... Testa
    Har samsung 9500 med inbyggda kortläsare

Liknande ämnen

1. Progg av titanium
    Av rojac i forum Övrigt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-12-21, 21:48
  2. ´fel vid progg ny m11 hjälp
    Av swerre i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-12-16, 11:04
  3. M2 progg med XP
    Av Keano i forum Canal Digital
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-04-11, 16:53
  4. Titanium progg
    Av stedvato i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-01-14, 11:12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss