Hmm! Jag har aldrig varit med om att jag inte lyckats på första försöket... Jag skulle mer tippa på att din mottagare kanske behöver en software uppdatering... Har du testat kortet i någon annan mottagare än din egen?
Hmm! Jag har aldrig varit med om att jag inte lyckats på första försöket... Jag skulle mer tippa på att din mottagare kanske behöver en software uppdatering... Har du testat kortet i någon annan mottagare än din egen?
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Blixten har du kanske någon cam i dekoderen(MR förhindra kortet att fungera)
nepp funkade som sagt i decUrsprungligen postat av Tarmangini
Hmm! Jävligt mysko... När jag har använt programmet har allt funkat direkt utan problem...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Det skumma är att det funkade inte med programmet i dec men om jag körde uppdaterings filen och scriptet gick det utmärktUrsprungligen postat av Deaaaaaas
Testa och köra StopStop's program för att bränna kortet och kör sen scriptet från december på kortet... Tror inte det lär hjälpa dock men man kan alltid testa...
Testa kan man alltid, men det ska vara Phoenix 3.58 Mhz läge eller? När jag körde scriptet i dec skulle det inte vara detUrsprungligen postat av Deaaaaaas
Ja du MÅSTE ha din programmerare i Phoenix 3.58mhz läge när du kör programmet från StopStop... Annars blir det inte rätt...
Jag läste precis folk som haft samma problem som er i ett annat forum... Men dom hade bara tagit ut modulen och satt in den igen så hade det fungerat... Testa![]()
Har samsung 9500 med inbyggda kortläsareUrsprungligen postat av Deaaaaaas