Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Boxer & Sagem ITD 4410 AU Card

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    stopkasi
    Gäst

Boxer & Sagem ITD 4410 AU Card

Hej på Er
    Finns det någon här som kan hjälpa mig med filer till ett fullt fungerande AU-card (Gold eller Fun vet ej vad som är bättre till Sagemen)
    Filen/erna behöver inte inehålla M-keys, bara jag vet att det funkar om jag sätter in egna sådana :smile:
    Nästa problem är att jag kan inte testa om det funkar, där jag bor har vi inte "Boxertäckning", men kortet skall vara en födelsedagspresent till min syster, där finns Boxer. Men det hade ju varit kul att veta att kortet funkar innan hon får det... Så kanske den som hjälper mig med detta skulle kunna testa mina filer i en SAGEM ITD 4410 innan jag gör en definitiv bränning :smile: :smile:
    Som ni kanske förstår har jag inte hållit på med Boxer tidigare (bara viaccess & conax via parabol) Så all hjälp emottages tacksamt :smile: :smile:
    MVH
    STOPKASI

Du har ett PM.

Skull vara intreserad av samma filer...alltså AU(goldcard)har också en ITD4410 Sagem.Har skaffat nytt GK då de gamla havererade.Gärna en instr hur man bränner kortet på rätt sätt också.
    Tacksam om ngn kan hjälpa till med det

Ikarus

INGET TIGGERI OM AU FILER...Läs reglerna!!"!

Oki...SORRY missa visst de

Liknande ämnen

1. Sagem ITD 4410
    Av kalle190 i forum Övriga mottagare
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2005-01-13, 21:36
  2. Sagem ITD 4410 + GK = OK?
    Av gizz i forum Boxer
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-04-06, 12:35
  3. Sagem 4410
    Av Extasy i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-06, 11:23
  4. [LÖST] Sagem itd 4410
    Av luft i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-05-13, 23:39
  5. Sagem ITD 4410 bra köp?
    Av olol i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-02-01, 22:50

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss