Har en mp3,5 brännare men inget m2 kort,funderar på köpa ett.är det lugnt att bränna dessa kort med den gamla brännaren eller?Hur länge fungerar det för tillfället innan dom kodar om och hur snabbt har man dom nya koderna.
Har en mp3,5 brännare men inget m2 kort,funderar på köpa ett.är det lugnt att bränna dessa kort med den gamla brännaren eller?Hur länge fungerar det för tillfället innan dom kodar om och hur snabbt har man dom nya koderna.
vad har du för version på brännaren.. Jag hade 1.7.. det funkade inte skickat den på uppgradering
Världen är som världen är!
-Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-
Alltså jag har skickat den på uppgradering..hmm. måste nog träna på att skriva :shock:
Världen är som världen är!
-Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-
Du måste ha firmware 1.8 eller nyare för det ska fungera... Annars e det inga problemo :lol:
Hur länge det dröjer innan det blir svart i rutan igen är svårt att säga... Nu senast tog det ca en månad... Men det kan ta mer eller mindre tid denna gång... Det är ingen som kan säga exakt...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Hur vet man vilken brännare man har ?Står bara multiprogramerare version 3,5 990903 på den
köp m2 plus m2 brännare annars
Om du sätter brännaren i Phoenix-läge så att den lyser rött konstant så ser du vilken firmware du har till höger i rutan.Ursprungligen postat av stiss