ortaget
ortaget
Hej! Har du nåt tips på hur man ändrar en usb till comport i Win Xp-HomeUrsprungligen postat av storfors
har provat i enhetshanteraren med det går inte att lura den till att bli en comport. :?:
hej jag har en inifinty usb phoenix!! den fungerar till alla kort, har just brännt ett mII kort. fungerade perfekt direkt.
bara så att ni vet så måste ni ha en seriell kabel in kopplade om ni ska få programmeraren att funka i phoenix läge..
Min usb brännare började funka efter lite strul
Troligen kommer vi alla att dö innan vi levt färdigt . . .
Hittade detta i FAQ i programmet MP 3.4-3.5 Utility V1.40b By TJ (TJ1965) 2003-12-24
-----------------------------------
Q: Jag har en annan programmerare än MP3.4 eller MP3.5, Kommer programmet att fungera med den ?
A: Nej, detta program är bara för MP3.4 and MP3.5 från ADteknik.
-----------------------------------
Programmeraren jag har köpt är från digitalboxen.com och är denna:
http://www.digitalboxen.com/prod_show.php?code_no=0752
Är det därför MP 3.4-3.5 Utility V1.40b By TJ (TJ1965) inte hittar min programmerare?
Är det så att jag måste köpa en ny programmerare från just adteknik?
Jösses, MP3.5usb, ändra comport till 3 el. 4 i bananprogget, dra ur & sätt i usb-sladden, tuta & kör.
* Sunt förnuft är lätt att bära *
* Fördomsfull, jag? näe jag ser bara ner på ointelligenta människor *
* Köp aldrig grejor utan instr.bok om du måste fråga nån hur du ska använda dem *
@hedman75
Där har du problemet/lösningen
Det är ingen multiprog 3.5 som du har, du har en multipro
Det är 2 helt olika programmerare, men den du köpt skall fungera den med
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Ja det har du ju rätt i T-bird, snubben visste inte ens vilken programmerare han har köpt...
Är jag förvånad?
- Nope ;-)
* Sunt förnuft är lätt att bära *
* Fördomsfull, jag? näe jag ser bara ner på ointelligenta människor *
* Köp aldrig grejor utan instr.bok om du måste fråga nån hur du ska använda dem *
Vad har du för operativsystem, jag har win xp home o det funkar inte allsUrsprungligen postat av Svenljungaz
den säger bara kan inte hitta brännarn i phonix läge. även med seriell kabel kopplad + usb kabel kopplad.
Har du nåt tips..
M.v.h.//Leffe..