Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 18

Ämne: Hur kan man lösa Comhem?

  1. #1
    criwik
    Gäst

    Hur kan man lösa Comhem?

    Jag tror om att vi alla som är i viss mån av knäckta system skulle maila till

    StopStop och säga att vi köper nya kort för 500 med frakt så att säga.

    Då mina vänner skulle ni få se på script eller hexfiler som fungerade.

    Låter det enkelt Jo det är så enkelt eller känner du någon utbildad

    programmerare med hög kompetens så grejar han det också.

    Tyvärr så måste man ha kunskap och tyvärr så finns den inte alltid inom

    våra saiter.

    CriWik :idea:

  2. #2
    ja hA JA
    DOM KANSKE JOBBAR PÅ det kan vara lite svårt att få in com hem i dk

  3. #3
    Alltså, ingen kan ju ha missat att om (när?) någon lyckas ta fram fungerande piratkort till CH så finns det stora pengar att tjäna, vilket naturligtvis förutsätter att metoden inte görs publikt t.ex via detta forum.

    Ponera att jag har en lösning som funkar till 99%, och ämnar börja sälja kort när jag har en 100% lösning.
    Inte fan skulle jag posta ett inlägg på detta forum med min 99%-lösning, för att hoppas att någon kan bistå med den sista procenten.
    Det skulle ju innebära att jag riskerar förlora möjligheten att tjäna stora stålar.

  4. #4
    Då hoppas jag du missar den sista procenten för forumet är väl till för att hjälpa varandra och inte enbart dig.

  5. #5
    Nu använde jag ju "mig" i ett scenario som är väldigt påhittat.

    However, när jag nu läser mitt inlägg efteråt så ser jag att jag fan knappt svarat trådskaparen och förtydligar härmed något.
    (och fan, jag som ibland klagar på ch2001) :P

    Min poäng är att det är en dålig idé att ge någon pengar.
    Det finns hyggliga stålar att tjäna för den som tar fram en fungerande lösning, och jag tror knappast att t.ex Stopstop sitter med färdiga piratkort utan att kränga dom.
    Än mindre tror jag att de inte skulle kränga kort om de hade klurat ut ett sätt att knäcka systemet.

    Ett tråkigt scenario vore att skicka pengar till t.ex Stopstop, i förhoppning om att de ska ta fram en lösning, och sen kommer pirat-olle med en lösning istället. Då kan man ju inte direkt räkna med en 'refund' från Stopstop, för att ge pengarna till pirat-olle.

    Jag hoppas naturligtvis att någon kommer med en lösning snart, men jag finner det föga sannolikt att det blir någon på detta forum.

  6. #6
    stopstop är inte intressrade av några pengar utan att knäcka systemet så vi kommer närmare free tv föralltid varför betala för något som borde vara gratis (och bolme blir bara fetare varje dag)

  7. #7
    Rattle
    Gäst
    stopstop(keycard) inte intresserade av pengar, hahahahahhaa du har minsann helt missat m2-korten du????
    Om du talar om besökarna på stopstop så är dom om möjligt ännu mindre intelligenta än de flesta här.

    /Rattle

  8. #8

    Rotflmao!

    Citat Ursprungligen postat av Rattle
    stopstop(keycard) inte intresserade av pengar, hahahahahhaa du har minsann helt missat m2-korten du????
    Om du talar om besökarna på stopstop så är dom om möjligt ännu mindre intelligenta än de flesta här.

    /Rattle
    Är det möjligt? :lol:

  9. #9
    Till lille Rattle

    stopstop(keycard)
    Det är möjligt att dom har ett ekonomiskt samarbete
    men det ä'r inget som varken du eller jag kan bevisa

    När man är ett sådant pirat team så är regel nr1 att man inte får tjäna pengar på det !! på grund av straff skallan ökar markant om det går att bevisa

  10. #10

    Jag måste säga...

    Att om stop.stop ger mig filer som fungerar till Comhem kan jag mycket väl tänka mig att betala ca 400kr för ett M2 kort av deras "samarbetspartners"//MVH :smile:
    Aldrig hata. Bara Älska.

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-29, 12:43
  2. Någon som kan lösa detta?!?!
    Av MrBlue i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-03-01, 12:34
  3. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-04-20, 07:20
  4. Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-12-05, 13:58
  5. [LÖST] Skillnad på Comhem Ts2 Silver/Greencard och Comhem Ts2mk5
    Av santiago_99 i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-11-08, 11:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss