Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 23

Ämne: ber bara om en åsikt..=)

Citat Ursprungligen postat av Dizzy_dan
    men boxer är inget alternativ om man vill se alsvensk fotboll för det är bara cd och comhem fom har sesongskortet för 80 kr i månaden ju...om man skaffar boxer får man ju bara canal + ju..
    Just vad jag tänkte säga :wink: Men då måste man ju tekna ett canal+ abbonemang och säsongskort, det kalaset går ju på drygt 300 spänn i månaden :x

http://www.boxer.se/?page=874&display=2900:2232

jo men en 300 i månaden kan man ju stå ut med...men jag stör mig hårt på deras kort å inträdes avgift samt bindningstiden....så jag letar efter någon som ska säga upp ett abonumang som, jag kan överta om det inte är någon bindnings tid kvar..villsäga :smile:

Ngn som vet om det går att koppla en boxer till comhems digitaltv? Eller måste jag sätta upp en antenn i lgh'n för att få det att funka??

Alltså jag måste ju få den marksända signalen ngnstans ifrån men frågan är om den finns i comhems kabel???
    Ngn som vet?

Du kan inte använda comhem-uttaget, tyvärr.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

eyra
    Gäst
    Ericsson aktier ???
    De kostade i början 100 spänn om jag mins rätt!
    Det tar ungefär 20 år till tills folk får sina pengar tillbaka - så satsa på en prenumeration tills vidare - du ska få valuta för pengarna åtminstone... he he he

eyra
    Gäst
    300 hundra spänn spenderar man för några bärs på krogen på några timmar - tv tittar man hela månaden!!!!

Citat Ursprungligen postat av eyra
    Ericsson aktier ???
    De kostade i början 100 spänn om jag mins rätt!
    Det tar ungefär 20 år till tills folk får sina pengar tillbaka - så satsa på en prenumeration tills vidare - du ska få valuta för pengarna åtminstone... he he he
    HeHe!! De får sitta där dem sitter så får grabben min göra precis vad han vill den dagen han blir 18. :P

Då va det beställt canal+ med sesongs kortet....300 spänn i månaden är det ju värt...å innan detta system är knäckt å lösningen tillgodo för oss hemma pirater så lär det ju ta minst 1 år...

Jag skulle vilja påstå att Ericsson aktierna är en god affär. De stod som sämst i knappt 3kr.. nu står de i 20. Det kallar jag bra investering.

Jag väntar ett tag innan jag beställer plus och säsongskort.

Liknande ämnen

1. Ip-telefonin bara dog.
    Av hogga i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-06, 16:25
  2. Är det bara jag ......
    Av gits57 i forum Canal Digital
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-01-13, 19:53
  3. [LÖST] Bara Canal+?
    Av ComhitDala i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-04-08, 10:07
  4. Får bara in C+
    Av Frallan i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-04-07, 13:30

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss