Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 23 av 23

Ämne: ber bara om en åsikt..=)

Man kan prata snällt med COMHEM och få dom att gå med på att signa upp på Canal+ utan bindnignstid. Det funkade för mig, jag betalar 230 kr i månaden för 8 favoriter och Canal+. Hade sån tur att jag köpte loss boxen för 295kr före jul.

230 kr kan det vara värt att pröjsa en stund, nu under Premier League säsongen, sen får vi se vad man gör i sommmar.

EU hade ju lagt ett tänk om att man måste dela med sig av sina sändningsrättingheter pga av konkurrens situationen mm. Detta skulle kunna ge att Svt och TV4 kan få mathcer till nästa säsong och då utgår behovet av Canal+.

Citat Ursprungligen postat av alvar
    Citat Ursprungligen postat av blomman75
    Alvar :Man kan ju glädja sig åt att det är en bättre investering än att köpa Ericsson-aktier.......

Hmmmmm du verkar inte följt kurs utveklingen det senaste året :lol: :lol: Aktien har gått från drygt 3 :- till 16.90 :- Skulle nog ha valt de där ericsson aktierna ändå !! :lol: :lol:
    Jodå, jag har följt kursen. Köpte man när morsan gjorde det, så har man gjort en hacka. Själv köpte jag för strax över hundringen. :shock:
    Och då har det inte varit en bra investering........än. :wink: :wink:
    Det vad så jag menade, men det framgick ju inte av mitt inlägg. :wink:
    Oki heheheh gjorde samma misstag för drygt 3 år sedan i ericsson så det ska mkt till innan man vågar lita på dom = ) :? :? :?

piratwolfie
    Gäst
    20 år... hmm? För många år sedan stod ericsson i nästan 1000:-
    Men jag tror inte det ska dröja mer än 2 år innan aktien står i mellan 100-200:- Och idag gick den ju upp igen (21:-) Bara att vänta, den kommer att stiga VÄLDIGT mycket på sikt!!
    Och snälla kan inte någon smart hacker fixa det nya systemet!!!

Liknande ämnen

1. Ip-telefonin bara dog.
    Av hogga i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-06, 16:25
  2. Är det bara jag ......
    Av gits57 i forum Canal Digital
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-01-13, 19:53
  3. [LÖST] Bara Canal+?
    Av ComhitDala i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-04-08, 10:07
  4. Får bara in C+
    Av Frallan i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-04-07, 13:30

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss