Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Fråga till ComHit Crew!

  1. #1

    Fråga till ComHit Crew!

    Hej!
    En enkel liten fråga jag behöver ert råd.Skall jag behålla min box för comhem eller är det kört???Tack på förhand.

  2. #2
    Det är en fråga som bara du själv kan besvara, det beror på vad du vill göra med den :wink:

    Men om det enda användningsområdet är att titta på gratis TV så kommer du inte att ha någon nytta av den på långt tid framöver.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3

    Tack!

    Hej!
    Tack för svaret.

  4. #4
    Men om boxen är din kan det vara idé att behålla den ifall du har tänkt betala för några kanaler...

  5. #5
    Behåll den.
    Du får ju in de kanaler som finns i utbudet där du bor + att det är en ok klocka.
    Vem vet, en vacker dag kanske ComHem kryper till korset och sänker priserna. Eller, jättehoppas :wink: , så löser det sig.

  6. #6
    Jag mejlade c*mhem igår och fråga om jag fick köpa loss min box o fick till svar:

    Hej och tack för ditt e-postmeddelande

    Du kan köpa en box av oss för 995 kr + frakt. Det är dock inte samma box som du har hemma idag utan det är en nybox. Om du skulle bestämma dig för att köpa en sådan box så binder du dig på ditt ab i 12 månader. Du skickar tillbaka din hyrbox till adress som vi anger, när du fått hem köpboxen .

    Med vänlig hälsning

    com hem ab
    Kundservice
    Malin Thelin

Liknande ämnen

  1. En fråga till CREW
    Av Nicepoz i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-12-26, 21:08
  2. fråga till crew.
    Av clas_f i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-11-02, 14:02
  3. ComHit Crew
    Av smack i forum Com Hem
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2003-12-19, 10:53
  4. En fråga till ComHit Crew
    Av ZxD i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-14, 20:43

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss