Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Itd 632

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Itd 632

Har ITD 632 som är underlig har 50% singnalsyrka och 70% signalkvalitet på mätaren i boxenmenyn.Men bilden försvinner och det blir små fyrkanter mm animal planet och några till inte alla.Kan det vara kortet eller?Kör ett guldkort au.Väldigt tacksam för svar

Nej det är signalstyrkan som är för låg, Boxer sänder kanalerna i olika "MUX" (paket) och det är så att du antingen har en gammal antenn, eller så är den inte injusterad till max....

Jag har samma mottagare och bilden försvinner för mig också ibland. Fast min signalstyrka ligger mellan 70 och 75 och signalkvaliten ligger på 78. Tycker att bilden borde vara riktig eftersom signalstyrkan och signalkvaliten borde vara tillräckligt höga samt har jag perfekt bild på alla analoga kanaler. Jag undrar om det kan vara att jag har en uhf och vhf antenn sammankopllande och att vhf antennen kan störa på något sätt??

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss