Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Hjälp mej att uppdatera

  1. #1

    Hjälp mej att uppdatera

    Har en Nokia 212T fick den idag men den vill inte uppdatera sig säger att det inte finns någon ny mjukvara men mina föräldrar köpte en lika dan den uppdaterade sig direkt, Mjukvaran jag har nu är 1.1.0
    ock den nya ska vara 1.2.0 enligt nokia Någon som vet vad vad det
    kan vara för fel


    MVH Micke :x :cry:

  2. #2
    Om den är sprillans ny och den inte beter som den ska så går du väl tillbaka till butiken och byter den mot en som fungerar?
    Det är det lättaste tycker jag.

  3. #3
    Det e inget fel på boxern tror jag.Det går bara inte och uppdatera mjukvaran.Är det någon speciell kanal den måste stå på för att uppdatera??

  4. #4

    Samma för mig ... men med Thomson ...

    ... DTI2000. Jag såg att det fanns en uppdatering att hämta, jag klickade för att hämta, sen hände inte så mycket så jag startade om mottagaren. Då stog det att den hade misslyckats med hämtningen "prova senare". Nu när jag kollar efter uppdateringar så ser jag inte ens den nya versionen??? Vad gör jag för fel?

    Tack på förhand.

    MVH: $K8IR8

    "Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen"

  5. #5

    ...

    Någon som vet??? :shock:

  6. #6

    Re: ...

    Citat Ursprungligen postat av $k8ir8
    Någon som vet??? :shock:
    Låter skumt...tycker du ska höra med butiken.

  7. #7

    Uppdatera boxer

    Min Boxer gixk inte heller att uppdatera trots att det skulle finnas en uppdatering. Fel hos Boxer tror jag....

    // B

  8. #8
    Angående Nokian
    Jag tror inte att den nya programvaran ligger ute på alla sändare. Där jag bor hittade jag ingen uppdatering men det gick bra i sommarstugan där jag tar in en annan sändare. Jag kan dock inte påstå att du har gått miste om något.

Liknande ämnen

  1. uppdatera cam?
    Av 5nine i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-02-14, 19:25
  2. Uppdatera?????????
    Av mackebull i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-05-04, 18:24
  3. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-03-25, 03:08
  4. [LÖST] uppdatera
    Av dr 800 i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-01-30, 21:46
  5. uppdatera ticket på samsung 9500 hjälp
    Av lasseboy i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2002-12-22, 00:53

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss