Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: CDupdate.xvb

webfix
    Gäst

CDupdate.xvb

Ni som har denna fil(CDupdate.xvb) kan ni inte lägga på mit PM den jag har sökt men hittar inte ops:

Ni är välkomna att göra detsamma för mig!

önsker ocså denna

ja me

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Vad ska ni med den till när det finns m2 filer där alla kanaler fungerar... Visst jag kan förstå att alla kanske inte har ett m2 kort men då tycker jag att ni bör införskaffa er ett sådant...

Vad gäller scriptet så är här ett urklipp från det:
    ' Don't spread it out on the Internet, keep it to yourself...!
    Därför är det lite svårt att hitta publikt... Dock tror jag inte att alla som har tillgång till det håller så hårt på detta men det blir deras eget problem om dom blir avstängde från forumet där det släpptes...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

ang CDupdate.xvb

8) Jag har sett att någon har lagt upp den på slovak upload center, vem eller vart den kommer ifrån vet jag inte......Passa er bara för det finns mycket virus på denne uploaden...

mvh

Lassemaja

TiTTa vad Deassss skriver...

8) Det är viktigt att denna typ av fil inte sprids, se vad Deassss skriver..
    Det påverkar utgången dvs då kanske storebror (?D) Krånglar....

Var försiktiga.................

Mvh

Lassemaja

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss