Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Greencard, "fel vid programering av pic"

  1. #1

    Greencard, "fel vid programering av pic"

    Fick ett gammalt greencard av en kompis. Satt igår och lekte lite med det och tänkte jag gör ett Boxerkort.
    Eftersom jag provat tidigare att progga det med MultiProgramer 1.1 så visste jag att det stannar vid programering av pic-filen.

    Tog hem 1.5 istället och testade att radera det och det funkade bra. Programerade kortet med filer och satte i boxen. Ingen bild men text.

    -Ah fan, fel filer!! :roll:
    Vill progga det igen med rätt filer och helt plötsligt hittar inte ver 1.5 brännaren???

    Testar 1.1 och får då "fel vid programering av pic"???

    Varför hittar version 1.1 brännaren och inte 1.5???

    Det är inga problem egentligen, att bränna ett GK går galant och bild har jag. Men jag är lite nyfiken på vad problemet kommer ifrån.

    Kan det vara så att versionerna kommer i konflikt med varandra??

  2. #2
    Jaja! Jag svara väl själv då. Det var bara att försöka igen så hoppade det igång.
    Skam den som ger sig. :P

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 20:34
  2. Till "comhit crew" eller nån annan "kunnig&qu
    Av simpsons_2002 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-08-19, 16:37
  3. Comhem boxar!!Malmö""""
    Av musse64 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-02-06, 10:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss