edit: Huu vad långsam jag var...

Citat Ursprungligen postat av ComhitDala
Bor i ett comhem anslutet hus. Om jag skaffar boxer måste jag ha en bordsantenn eller får man in deras signaler i det befintliga uttaget?!
Du kan inte använda ComHem-uttaget.

Citat Ursprungligen postat av ComhitDala
Stämmer det att boxer har en kortavgift på 248kr i halvåret verkar dyrt?!
Japp, precis som det står på boxers hemsida.

Citat Ursprungligen postat av ComhitDala
Ska man köpa box med abonnemang eller utan?!
Jaaa, det beror väl på om man vill ha abbonemang? :)
Boxarna är normalt subentionerade lite grand om man tar abb.

Citat Ursprungligen postat av ComhitDala
Vilken box ska man skaffa thomson, nokia , force eller sagem?!
Min favorit är Force.

Citat Ursprungligen postat av ComhitDala
Svårt att sia om vad som händer med p-kort i framtiden men det verkar ljusare på boxer sidan eller har jag fel?!
Det ser mörkt ut. Väldigt mörkt. Nya kort ska skickas ut denna vecka..