edit: Huu vad långsam jag var...
Du kan inte använda ComHem-uttaget.Ursprungligen postat av ComhitDala
Japp, precis som det står på boxers hemsida.Ursprungligen postat av ComhitDala
Jaaa, det beror väl på om man vill ha abbonemang? :)Ursprungligen postat av ComhitDala
Boxarna är normalt subentionerade lite grand om man tar abb.
Min favorit är Force.Ursprungligen postat av ComhitDala
Det ser mörkt ut. Väldigt mörkt. Nya kort ska skickas ut denna vecka..Ursprungligen postat av ComhitDala




Svara med citat
