Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Guld kort?

decay
    Gäst

Guld kort?

Ja nu är det så här att jag inte riktigt vet vad som kan vara problemet för mig, men jag hoppas att någon av ni där ut vet det. Det är så här att jag har bränt ett guldkort för viasat till min grundig box som jag har en viaacces ca-modul i. Jag har bränt guldkortet 2 gånger, ena gången prova jag med pic och ee från stopstop, sen andra gången prova jag med ethereal3mk05_9.7.03goran ee och pic. Ingen av dom funka. Asså sen va på min box så är det helt fuckat, När man ska göra en ny kanalsökning så kan jag fortfarande bara välja canaldigital, jag vill kunna välja viasat oxå.

Hehe svår gåta =P.

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Säker att du har ställt in parabolen så du kan få in Sirius också?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

decay
    Gäst
    Nej jag har inte rört parbolen. Men när jag köpte boxen och disken va det inte jag som installera skiten utan det gjorde snubbarna från affären. Och jag sa att i framtiden kanske jag skulle fixxa viasat. Men det kan nog fan stämma att det är felriktat. är sirus 5 grader E? är det allt jag behöver veta för att få in Sirius?

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Beror på... Har du 2 huvud på parabolen?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

1. Guld kort
    Av don tomaso i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-29, 21:19
  2. Guld kort
    Av tomte32 i forum Boxer
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2004-05-11, 13:40
  3. Guld-kort
    Av Robban77norr i forum Boxer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-05-07, 14:46
  4. Kopiera guld kort
    Av flu i forum Boxer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-01-14, 10:12
  5. [LÖST] guld kort
    Av flambes i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-05, 15:09

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss