Har bänglat nu ett tag och inte fått igång de, inga fler tips på vad jag ska göra ?
Har bänglat nu ett tag och inte fått igång de, inga fler tips på vad jag ska göra ?
Prova att stänga av FIFO buffringen på comporten i enhetshanteraren, boota om PC´n och testa igen
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Testat, men det fungerade inte heller =(Ursprungligen postat av T-bird
verkar skumt, jag kan ju programmera andra saker, har blandannat testat programmera ett guldkort.
Så här gjorde jag fungerade hur bra som helst börja med .Ursprungligen postat av Syramannen
1 Phoenix läge
2 Radera
3 Identifiera
4 Programera
Allt detta gjorde jag i multiprog 1.50 funkar kanon bra
Vet du vilken os din mottagare ska ha Samsung 9500 via ci och mhv mottagare tar os 1.05 force 1155 också men force 1133 ska os 1.03
Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E
Har lagt up en guide för bränning titanium kort.....hör gärna av er om ni erfarna skulle vilja ändra på den...men jag tror att det ska hjälpa
Satt du programmeraren i phoenixläge med MultiProg 1.5?Ursprungligen postat av Fonzie
ställde du in badrate? parity?
Min box tror jag ska ha OS 1.03
Var kan man hitta den guiden?Ursprungligen postat av Lantto
Har kommit på att man måste Radera Titaniumkorten innan man kan programmera dem igen.
Men när jag trycker "Erase" i Titanium card progger 1.9.0 visas det bara
"
resetting card...
-> sending TRAPCODE...
"
sen händer det inge mer
Kolla under "En lite hjälp kanske......"
Förresten har du båda nycklarna inlagd i filen då ? både 20 å 21 dom skiftade i går !!!
Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E