jag behöver hjälp igen :?: jag gorde ett boxer kort men det står (du har inget abonnemang på den här kanalen) när jag tittar på kort info står det levrantör (00c800) ska det inte vara viacces 0.32 :?:
jag behöver hjälp igen :?: jag gorde ett boxer kort men det står (du har inget abonnemang på den här kanalen) när jag tittar på kort info står det levrantör (00c800) ska det inte vara viacces 0.32 :?:
Har du fått in koderna under 0C?
00c800 är identen, så det stämmer säkert.
"Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"
ok men är det inte AutoUpdate :?:
Hur ska vi kunna veta vad du har på ditt kort????
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
jag unrade bara varför det står (00c800) på mitt kort? jag tittade på ett annat kort där stod det (viacces 0.32) vad är skillnad ?
Det jag svarade på förra gången var detta.Ursprungligen postat av hothot
Ang. din andra fråga så beror det på att du har olika filer, eller att dom är olika editerade.
Öppna dom i en editor och jämnför så ser du
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
ok.men vilka filer behöver jag till ett silvercard för att få AutoUpdate..jag gorde i MorpHex.blir det remoteupdate?
det beror på om din provider funkar inte vilket format du väljer.
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.
där kan stå nisse pisse det har ingen betydelse