Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: Hur får jag ett nytt ViaSat AU/Remote kort som funkar?

esso
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av frjo78
    måste man läsa av orginalkortet på nytt?? det fungerar inte med en avläsning gjord för några månader sedan??
    Du måste läsa av kortet då exv. TV1000 funkar. Om du har ett giltigt kort
    och kan göra det, kan du få hjälp om du skickar provider.txt till mig.
    Mvh//esso

Gäst
    hej jag har läst av ett guld ab.gjort filerna i morphex.har kvar providern kommer inte i håg inställningarna så här på rak arm.vet att jag har gjort till boxer med både ppua och ett med bara mk`s.
    e det någon som vill hjälpa mig ,bara en liten vink åt rätt håll har inte en susning vad jag ska ta mig till.
    Det värkar som folk är intresserade av mina provider.txt har en providertext på ett kort som endast radio,satellitnissar som säljer sådant får(vet ej om det hjälper mig,men vem vet).

tackar för all hjälp jag kan få.

mvh mackebull

Kollade upp inställningarna och upptäckte att MorphHex var ver2.4 så jag bytte till 3.1 och provade igen och då funkade det. Tack JohanF

Liknande ämnen

1. fått nytt kort från viasat
    Av kenny87 i forum Viasat
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-07-06, 20:54
  2. Remote på viasat
    Av kent7 i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-04-01, 14:54
  3. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-10-16, 08:09

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss