Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: canaldigital på ett guldkort

  1. #1

    canaldigital på ett guldkort

    hej jag undrar vad jag behöver för att bränna ett kort till canal digital, går det att bränna in på ett guldkort?

    e det någon skilnad på att bränna kort till canal digital gemfört med viasat??

    TACK på förhand

  2. #2
    Nej inte å bränna men de underlättar om man vet vad man ska ha till vad. Man behöver inte läsa många rader här på detta forum för att lista ut vad som krävs . "Lycka till "
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

  3. #3
    Ja du, du har inte använt sökfunktionen va? okej guldkort = canal digital Nej det går inte. Glöm likheten med viasat. Titaniumkort elle M2 är det enda som funkar (va jag vet) filerna finns att hämta längst ner på sidan med namnet (Guider & Filer)
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  4. #4
    Men Samoth då...vet du väl att även BC ver. 4.5 åsså funkar på cd.

  5. #5
    ja och även fun om du har en sammy av viss model

  6. #6
    ops: fick jag så jag teg.
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Evex
    ja och även fun om du har en sammy av viss model
    Men det är ju fusk, så det räknas inte
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  8. #8
    Ja, det funkar med guldkort också om man har en Samsung 9500 via ci med EMU patch.
    DREAMBOX 7020 Si ¤ Gemini 4.6 ¤ CCcam 2.1.4 ¤ Motor & Triax 88 ¤

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Samoth
    Ja du, du har inte använt sökfunktionen va? okej guldkort = canal digital Nej det går inte. Glöm likheten med viasat. Titaniumkort elle M2 är det enda som funkar (va jag vet) filerna finns att hämta längst ner på sidan med namnet (Guider & Filer)
    är jag den enda här som inte hittar något mer än kanske en M2Loader i filarkivet.. var finns titanium filerna?

  10. #10
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

Liknande ämnen

  1. VU+ Duo och CanalDigital
    Av helander i forum Vu+
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-05, 18:50
  2. Kan man ha guldkort till CanalDigital
    Av jek i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-05-06, 22:38
  3. CanalDigital
    Av kärri i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-27, 09:47
  4. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2002-12-16, 09:30

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss