Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: En sida till alla som har en LAYS brännare och E-Progger.

  1. #1

    En sida till alla som har en LAYS brännare och E-Progger.

    Tänkte bara medela att jag efter ca 2 veckors ivrigt testande fått min satans LAYS programerare att funka!

    Om det nu råkar vara nån fler än jag som har en brännare av det här slagt och inte heller fått den att funka så har jag lagt upp en guide för att bespara er tid och pengar !

    http://www.fuckomatic.net/lays/

  2. #2
    Har aldrig hört talas om brännaren, men guiden var trevlig.
    Snyggt jobbat. :P

  3. #3
    Man tackar alvar, jävligt jobbigt när man vet att en massa folk har den men ingen ids ens försöka hjälpa till. Hoppas den här ska kunna hjälpa folk i min sits, funderar lite på att dra igång en "brännare only" site med info vartenda tänkbar brännare som kan finnas där ute och lite guider.
    Viafnatt & Roligtkort
    Kaffedigital & Säsongskortet

  4. #4
    Det är nästan så man blir nostalgisk :lol:

    Jag hade en sån för typ 10år sen, kul att den fortfarande funkar och det är någon som använder den

    Körde mycket 2pics kort med den, var alltid ett djä*la fipplande med switcharna
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5
    T-bird, du råkar inte ha någon info sparad om den, tex html dokumentation, allt du vet är välkommet.
    Viafnatt & Roligtkort
    Kaffedigital & Säsongskortet

  6. #6
    ingen som vet hur man bränner GK på en PRG IV V2,5B ?

  7. #7
    @Fuckomatic
    Det enda som man fick med var en taskig papperskopia som är försvunnen sen länge.
    Det var Ludipipo eller Pix som gällde då att programmera med

    Jag hade den bara till 1pic och 2pic kort, har för mig att den kunde ta mm2 där C4, C8 var anslutna, inget stöd för thrue pic programmering

    Ser att du skriver att den kan ta ett GK, om det stämmer så måste du ha en nyare variant än jag hade för då var det phoenix som gällde
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  8. #8
    Då är det inte mkt som ändrats gällande lays då
    Viafnatt & Roligtkort
    Kaffedigital & Säsongskortet

Liknande ämnen

  1. Sida med alla inställningar för parabol
    Av Beemer11 i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-24, 21:17
  2. länk till sida???
    Av einar i forum Övriga mottagare
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-18, 11:18
  3. tc progger/eraser 1.3
    Av sarajevo i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-06-13, 22:24
  4. MII från keycard i alla brännare?
    Av ElFeo i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-06-02, 16:02
  5. Titanium Card Progger
    Av |AMD| i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-01-05, 18:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss