Ingen som vet nått om en MicroProg Intern vill veta vad för kort det går o bränna med den har gogglat utan o hittat nått e den bara att kasta bort eller ? Please help me annars vad för brännare ska man ha idag
Ingen som vet nått om en MicroProg Intern vill veta vad för kort det går o bränna med den har gogglat utan o hittat nått e den bara att kasta bort eller ? Please help me annars vad för brännare ska man ha idag
MP 3.5 rockar järnet. :P
menar du att det e en 3.5 okej men en sak till i min gamla dator hade ja ett kort som ja koplade den till ett isa kort i min nya har ja inga isa platser finns daet nått kort att köpa till den då vet inte vad för kort tillden men det e en liten kontakt som kommer från programerare
Kan du försöka ta en bild på den o lägga upp? samt kortet.
Viafnatt & Roligtkort
Kaffedigital & Säsongskortet
Nej det menar jag inte. Det jag menar är att, i mitt tycke, MP 3.5 är den bästa programeraren.Ursprungligen postat av stefu
Vad du har för brännare har jag ingen aning om.
skickar en länk på den har inte kvar kortet den ska kopplas till men det e nått com kort tror ja http://hjem.get2net.dk/D2Mac/Software/MP2000i.jpg
Enligt namnet på länken verkar det ju som om det är en MP2000-brännare.
Den kan bla inte sättas i phoenixläge
den bäste brännaren är ändå Multipro 2002,bättre än 3.5.du behöver aldrig krånglar med i vilket läge den skall står,den tar varje kort,utan att man behöver ändra nånting.
Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.
okej men går det o få tag på ett kort så ja kan testa min microprog skulle va skoj o testa den bara Multipro 2002 e det den bästa idag vad kostar den o var ska man köpa den tar den alla kort även titalium cards så e den väl okej antar jag