Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Mediaguard 2??

  1. #1
    Badboy
    Gäst

    Mediaguard 2??

    Jag undrar om det finns hex filer för Mediaguard 2.. Har man lyckats knäcka det systemet? om man har gjort det vilket kort är då bäst att använda till Mediaguard 2..

  2. #2
    Finns mig veterligen inget till nått med 2:a på slutet :cry:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    ch2001
    Gäst
    det finns blocker till seca 2

    och jag tror till sommaren vi kommer ser igen seca2 :wink:

  4. #4
    Badboy
    Gäst

    Men de e nått skummt...

    just nu har jag en parabol men boxen jag har är en vanlig satelit mottagare..inga platser för kort lr nått...rent skräp!!! o när jag kollar på en hemsida över vilken kryptering vissa kanaler har..står bla att dom kanalerna jag får in med min skit mottagare har en mediaguard 2 kryptering.. o ändå kan jag se dom fast jag inte har nåra kort lr nått.. Mkt skummt :? .... eftersom dom flesta säger att krypteringen inte är knäckt o ändå kan jag kolla på den kanalen.. hur kan de komma sig?? :? :? :?

  5. #5
    Är du säker?
    Har du kolla www.lyngsat.com ?
    Vad är det för satellit och kanaler du snackar om?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #6
    Badboy
    Gäst

    Står olika på en annan sida.

    Jag kollade efter polska kanaler.. o på en sida där jag kollade stog de att TVN var kodad med mediaguard 2 men på den sidan du gav mig stog de att den va free..så de va nog ett fel på den andra sidan.. en liten grej bara.. på Cyfra + oxå polsk kanal som du kan hitta me denna länk http://www.lyngsat.com/hb1.shtml ståre DVB Mediaguard 2 Viaccess 1
    Viaccess 2..hur vet man vilken dom använder? tror du att man kan koda upp den..

    Tack för all hjälp!!!! :P :P :P

  7. #7
    Står det alla 3 så kör dom simultant med alla.

    Har dålig koll på 13E men jag har för mig att deras Cyfra+ är tpscrypt, om det stämmer så borde det gå med Xin1 på Conax eller Irdeto CAM, är som sagt osäker det kanske finns nån annan som har bättre koll än jag.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  8. #8
    ch2001
    Gäst
    Cyfra+ kör med seca 2 och det finns inte några filer än

Liknande ämnen

  1. Mediaguard ?
    Av triax i forum Seca Mediaguard
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-09-17, 20:14

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss