Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 18

Ämne: Via 2.0

  1. #1

    Via 2.0

    När jag teckande mitt BOxer abbo.. i november förra året fick jag ett Viaccess 2.0 kort som jag nu har tappat bort , men det gör ju inget tänkte jag dom ska ju ändå skicka ut nya kort , Men dåslog de mig ÄR 2.0 kortet det nya eller?? FÖR DÅ HAR JAG PROBLEM!

  2. #2
    Det börjar ju dimpa ner kort hos folk nu och på dem står det 2.0 på.

  3. #3
    har det verkligen skickats ut så många kort för jag har inte hört om nån som fått nått nytt än
    len trut fina ord å en stor påk bakom ryggen.

  4. #4
    Någon här som bett Boxer om nytt kort?

    Hur Reagerar dom?

  5. #5
    Tror att dom debiterar 1000:- så det kan vara värt att lägga ned en stund att leta efter det :wink:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #6
    Ringde Boxer och fråga!

    700 KR !!!!!

    ÄR NI SÄKRA PÅ ATT DOM NYA KORTEN ÄR DOM SOM DET STÅR 2.0 PÅ!

  7. #7
    Nu är det slut på det roliga..fick det nya kortet idag och har provat att köra det i både Via Fm och Mk extract..men inget av dom klarar att läsa ur kortet :-(
    Någon här som gjort några framsteg???

    Det står Version 2,0 i övre hörnet på det nya kortet.

    Så nu får vi slå ihop våra kloka huvuden och försöka lösa det här så vi kan fortsätta med fritt tittande på boxer :-)

    zigge59

  8. #8
    gå med i www.UCS2000.com istället och var med och påverka själv, ju fler ju snabbare..
    så kanske det kommer en piratlösning till slut

    ..dem behöver säkerligen mera CPU-kraft som kan hjälpa till

  9. #9
    Jag är redan med där sen länge tillbax :-)

    Men vi behöver va fler..så kom igen nu alla och hjälp till!!!

    Gemensamt löser vi det här snabbare!!!

  10. #10
    Står det 2.0 i ÖVRE hörnet ????

    http://www.pirattv.info/images/MK-extract.JPG <<<E DE det nya kortet???? (2.0 i NEDRE hörnet)

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss