hmm.. skumt, fick problem nu när jag skulle köra igång på burk nr2.
f&f vill inte starta, säger bara att det inte finns nåra areas i databasen :?
Ska man kanske sätta ett portnr till respektive burk?
Någon som vet?
hmm.. skumt, fick problem nu när jag skulle köra igång på burk nr2.
f&f vill inte starta, säger bara att det inte finns nåra areas i databasen :?
Ska man kanske sätta ett portnr till respektive burk?
Någon som vet?
"She can kill a man at ten paces with one blow of her tongue! How am I supposed not to worry?" [Basil Fawlty]