Om F&F fungerar på PC nr 1 så kopiera .ini filen från den.Ursprungligen postat av Slowhand
Chansen att man ska hitta nått är numera mikroskopisk, men var och en gör sina egna bedömningar
Om F&F fungerar på PC nr 1 så kopiera .ini filen från den.Ursprungligen postat av Slowhand
Chansen att man ska hitta nått är numera mikroskopisk, men var och en gör sina egna bedömningar
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !