Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 16

Ämne: Tv4+

lybo
    Gäst

Tv4+

Jag undrar om tv4+ är gratis?. På comhem boxer?

är det inte ? jag har då haft det gratis, den enda kanalen som funkar sen piratkort slutade fungera ... och jag har INTE 3 hål i väggen ... så det är inte därför som jag kan se kanalen ...

har du dit gamla pirat kort i

Min e gratis. kanalplats 19 på standardlistan (A)....

Citat Ursprungligen postat av Evex
    har du dit gamla pirat kort i
    Jajjemänsan ... 8)

men det fungerar utan piratkort i oxå faktiskt ... tror att kanalen sänds fritt hursomhelst ... men det finns 2 st olika tv4+ i tablån ... bara den ena som är okodad ..

smack
    Gäst
    varken tv4plus, kanalplats 7 (kodad)eller tv4+ på kanalplats 19(myrornas krig) fungerar hos mig. inte har jag den om jag kör ny kanalsökning på tv'n heller.

Citat Ursprungligen postat av smack
    varken tv4plus, kanalplats 7 (kodad)eller tv4+ på kanalplats 19(myrornas krig) fungerar hos mig. inte har jag den om jag kör ny kanalsökning på tv'n heller.
    Jag har precis samma fenomen :cry: .

jag har den analoga okodade varianten, med riktigt dålig bild .. det som är konstigt är att kanalen fungerade när jag använde dvb-c kortet förut, men nu funkar det inte där heller..

hos mig...

...fungerar Tv4+ på kanal 19 oxå.Det är väl samma fenomen som Big B som också bara funkar hos vissa.//MVH :?:
    Aldrig hata. Bara Älska.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss