Hon kan få ställa sig i kassen, du kanske det inte blir lite lösare och sämre riktade skott :P
Hon kan få ställa sig i kassen, du kanske det inte blir lite lösare och sämre riktade skott :P
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Färjestad tar hem SM Guldet i år.
Jag såg att det finns fler trevliga bilder på supporterflickan! :dance: //MVH
Aldrig hata. Bara Älska.
Jo det finns några till men dom är knappt anständiga och av dålig kvalite
Hon är ett inhyrt proffs 8)
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
...är det dags igen. Inför ett fullsatt Globen. :lol:
Nej, i kväll blir det nog lite tuffare har jag en känsla för. //skål
Aldrig hata. Bara Älska.
Skulle tro på 6-2 till Frölunda. Djurgården kommer att försöka att inte gå bort sig, men omedvetet kommer de att trycka på för hårt och åker på Frölundas förödande kontringar.![]()
![]()
I kväll var det jobbigt! Djurgården var bra idag! Visade att de fortfarande kan spela hockey samt inför en mycket imponerande publiksiffra för att vara Globen! //MVH :roll:
Aldrig hata. Bara Älska.
Japp. Djurgården stod upp bra idag. På söndag blir det klapp-klapp hockey igen för då är det match i Hockeytemplet!!!!!
T-Bird, misströsta icke.
Vi i Skellefteå AIK slog Frölunda i scandinavium
1988 med 10-1.
Det sista som överger en är hoppet.
Jolle33 aka PH
" Aldrig Hata Bara Älska" huga vilken rysare, men men vi tog dom, snackade med deras största supporter (börje) han var orolig för fult spel på söndag. Hoppas kortet håller imorgon med!![]()
Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
/samoth