Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 16

Ämne: Läs detta noga OBS!! Ny regel gäller OBS!!

Läs detta noga OBS!! Ny regel gäller OBS!!

Jag sa häromdan att det var OK att berätta att man hade ett fungerande kort men det var kanske lite förhastat sagt, hade inte väntat denna anstormning av plötsligt fungerande kort :?

Ny regel gäller från och med nu:

Den som påstår sig ha ett fungerande kort SKALL kontakta någon i crew för att få tillstånd att lägga ut det.

Det finns ingen som tjänar på att ha en massa rykten eller skitsnack i forumet
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Just en snygg regel!

Som om ni skulle ha ensamrätt och någon sorts censur-rätt.

Stor idé att ha ett forum då !

helt rätt T-Bird,håller dom på och diskutera om att dom har fungerande kort och nycklar,så finns risken att forumet stängs
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

@ruttnahajen

Jag tror att du missuppfattat nått för det är inte fråga om någon censur inte heller någon skärpning av reglerna, det har aldrig varit tillåtet att prata om var man köper färdiga piratkort.

Den dagen det finns nått som fungerar så lär det inte vara någon som kan undgå att få reda på det, det är bara ett sätt att kunna hantera dom som vill ha "10 minutes of fame".
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

jag håller med t-bird de har varit massa trådar om nya p-kort till comhem
    och ingen har fungerande p-kort till comhem, själv har jag bytt till canal digital de funkar bra och jag har kort i handen till canal digital :wink:

Det är det jag har sagt hela tiden...Om folk kunde hålla sig till FAKTA och sluta med gissnings lekarna så kanske vi kunde få ett väl fungerande forum utan en massa låsta trådar osv........

tbird, skall man vara petig så framgick det inte av din ursprungstext att det handlade om handel med piratkort.

För övrigt är det illegalt att tillverka,sälja, underhålla piratkort etcetera, men att prata om att det finns är väl inte straffbart mig veterligen.

Jag vet inte varför jag skriver detta egentligen. Jag anser bara att för hårt modererade forum inte fyller någon egentlig funktion, utan mynnar bara ut i att folk inte vågar yttra sig.

ruttnahajen, haruinte missuppfattat det hela? Jag tolkar det som att man vill slippa alla nördar som gör sig märkvärdiga genom att påstå att de har fungerande kort och därmed falskeligen ger hopp för oss andra. När det kommer ett fungerande kort och det då dyker upp i forumet så vet vi att det också är sant!

oxen20
    Gäst
    Tycker att ni gör alldeles rätt

ni som sitter på admim. borde vara lite mer pålästa och inte blocka alla som har något att säga, Vad jag menar är att alla har en yttrandefrihet som ´ni inte ska blocka för er okunskap, ha de eee

Liknande ämnen

1. Förslag på en ny regel
    Av Stiffe i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-04-25, 17:28
  2. Vad gäller ???
    Av ola3578 i forum Boxer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-02-05, 16:09
  3. [LÖST] ?? Vad gäller ff f5 00 och ff f4 00 ??
    Av *Wolf* i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-04, 20:15
  4. Vad gäller?
    Av Da Geek i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-05-02, 08:44
  5. REGLER! *Läs igenom noga*
    Av admin i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-01-30, 17:02

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss