Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: byte av mk

  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2003
    Inlägg
    372
    Tackad
    12 gånger

    byte av mk

    är det svårt att byta till rätt mk05 i issur 00400 på ett viasat org kort som jag förtår så är det den som styr ticket för att få auto mit kort dog på ticket och så är det väl mk06 som styr resten :roll:

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    lättaste sättet är att dumpa ut allt det du har på det kort du kör med nu till en provider fil och sen editera in nya nycklar i den och droppa i MorpHex så kan du skapa vilka filer du vill där...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2003
    Inlägg
    372
    Tackad
    12 gånger
    jo kanske det men det är just org kortet jag vill ha igång det är lite mera sport liksom

  4. #4
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    kolla på nått upload center om du hitta nått mosc script att köra på kortet...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2003
    Inlägg
    372
    Tackad
    12 gånger
    hi hi kortet är moscat till 2007 och kortet har varit utan abbonemang i 2år endast ticket som slutade att fungera efter senaste omkodningen resten fortfarande auto hela guld utbudet troligen mk05 som är död där av min fråga

  6. #6
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    yepps... viasat har dödat lite mk nycklar så du får nog leta upp ett uppdaterat mosc script...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  7. #7
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2003
    Inlägg
    372
    Tackad
    12 gånger
    jag har provat med guiden här ner på filer får bara svar från kort 9100 istället när det ska bli 9000

  8. #8
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2003
    Inlägg
    372
    Tackad
    12 gånger
    Nån som har en bra lösning så är min mail szarno@swipnet.se

Liknande ämnen

  1. Byte av LNB
    Av amkoo i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-21, 18:19
  2. Byte av CD hyrbox
    Av satgoze i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-28, 21:10
  3. Byte av www adress
    Av eriks i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-25, 13:14
  4. Kod byte?
    Av korden i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-12-21, 17:22
  5. Byte!
    Av Trance i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2002-12-16, 06:09

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss