klart du måste komma åt 05 o 06 nycklar... kollar du på rätt ställe? (fff400)Ursprungligen postat av BenkeBus
/sony
klart du måste komma åt 05 o 06 nycklar... kollar du på rätt ställe? (fff400)Ursprungligen postat av BenkeBus
/sony
Japp... Du har rätt... Där fins det ett jäng MK05+06....Ursprungligen postat av sonkite
Men ska jag lägga in dom på Ticket 010c10 iallafall.... Eller ska dom ligga i Issuer FFF400.... Jag användet Etehrel, och På mitt kort är det tomt på FFF400. och det har funkat AU tills för ett par vecker sen....
BenkeBus
kolla in den här guiden... här står steg för steg hur man gör o man kan inte misslyckas (den är för ethereal15mk5)
http://www.wcx.nu/viaccess/guide.asp
Vilken toppen guide!!!
Nog den bästa jag sett faktiskt![]()
![]()
/klas
Jag har 70 i trust level och har testat en hel hög men ingen fungerar... Testade de koder som det skrevs i UCS forumet som skulle funka men icke...Ursprungligen postat av JohanF
![]()
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Deeaasss! PM
Ja det var en bra guid...Tack för den.Ursprungligen postat av sonkite
Men det verkar som om mina nu 49.55 i trust inte räcker... Har provat ca 20 st MK i dag men ingen som funkar...
Jag har först använt UaTetst v1.15 men det hjälper inte......
Är det nån annan på denna nivå som hittat en MK på ucs2000 som fått det att funka på Ticket????
MVH BenkeBus
Jag fick ett tips om en nyckel på level 20 som fungerade och det gjorde den också dock vet jag inte hur länge...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Bra tips....Ursprungligen postat av Deaaaaaas
jag har nu hittat den efter en lång natt.....
Men det är frågan om det är värt besväret.... Det går ju bra att uppdatera manuelt åxå... Men det är klart, det är ju roligt när man får till det.
Och nån tittning på Ticket har det inte varit på ett tag, bara skräp där.
Betydligt bättre på C+/Kiosk... så länge det varar nu.....
BenkeBus
Är det så som det står i guiden att man måste ha olika UA till varje ID eller kan man ha samma SA + UA till samtliga ID:n?