Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: matrixmodul???

matrixmodul???

hej jag ska programera en matrix modul..
    trodde det var exakt samma sak som min magic modul...
    men vet ej hur den ska programeras.
    laddade ner ett matrix program och gjorde samma procedur som med magicen men den får ej kontakt med modulen,använder magic programeraren.
    använder jag ett fun med 6to1 files till den också???
    mvh mackebull
    Mvh mackebull

matrix

Hej! Det här med matrix är inte så lätt, vad ska du programera via eller conax,sedan du har programerat så måste du sätta modulen i en annan motagare om du har en sammy eller en humax samt instalera ej annat än publika från matrix sedan kan du gå på stopstop forum där är lite mer fart på hjälpsamheten.

ok men jag trodde man kunde ha båda??
    mest intresserad av conax..
    Mvh mackebull

matrix

Hej! Gå in på matrix sida,ta ner 1,06 lägg de på tex två fun 1024 gå in isetupen proga korten sedan kör du M-ii, titanium eller wce.

hej jag har laddat ner matrix loadern och två filer med massa olika nr tex 1024.hex mm
    men fattar inte riktigt hur jag ska få programerat ett funcard med hjälp av dessa programmen??
    det räcker med att jag får cd på modulen har löst guldkort....
    någon som har en utförlig beskrivning på hur jag går till väga???
    mvh mackebull
    Mvh mackebull

du behöver 3st Fun 5 eller 2st Fun 6,som du du programerar,allt står i readme filen,sen sköter modulen i mottagaren resten.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss