Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 18

Ämne: Viasats systembyte hur blir det??

  1. #1

    Viasats systembyte hur blir det??

    Tittade på viasats sida om bytet till Videoguard. På Nokia 220 så står det att den laddar ner programvaran för Videoguard av sig själv. Jag har inte den utan en 9802s och en 9780s och jag undrar om de också kommer att ladda ner programvaran av sig själv och om det går att stoppa på ngt sätt??

    MVH Soprano

  2. #2
    Om du har ett abonnemang med godkänd mottagare hos viasat kan du förmodligen inte stoppa det. :doh:

  3. #3
    9802 är fortfarande godkänt och går sedan att upgradera.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  4. #4
    Min mottagare är godkänd hos en provider till som sänder i viaccess. Hur blir det med nds och viaccess tillsammans?

  5. #5
    Det är en intressant fråga, jag tycker att du ska ställa den till Viasat för dom kan knappast ha rätt att förstöra min/din viaccess mottagare
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #6
    Det är därför jag vill veta, jag vill inte att Viasat ska vara och grejja i mina mottagare så att den blir en slav till deras J*ävla skitsystem då jag använder den för att titta på utländska FTA kanaler........ :evil:

    //soprano

  7. #7

    Viasat 2?

    jag har hört att det finns Viasat2,vilka kanaler är de? vilket kort kan man använda?och hur skaffar man det kortet? var snäll och förklara mig ,
    Tack så mycket att svara mig.

  8. #8
    viaccesss2 är inte knäckt.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  9. #9
    När det gäller 9802s så säger instruktionerna till den senaste softwaren att den nu stöder nedladdning av nds men du kommer att bli tillfrågad innan något installeras.
    Auktoriserad julmusttestare.

  10. #10
    Är systemet Viasat byter till knäckt?
    Kommer gå att se på det med piratkort?

Liknande ämnen

  1. Systembyte
    Av tropical i forum Viasat
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-08-29, 19:46
  2. [LÖST] Viasats gone??
    Av Tobe i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-05, 16:13
  3. Angående systembyte
    Av simpsons_2002 i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-01, 17:24
  4. Humax värdelös efter systembyte?
    Av MobbA i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-08-02, 12:32
  5. Viasat systembyte, eller inte!
    Av Deas i forum Viasat
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2003-04-21, 23:43

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss