Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: Tv3 ???

Tv3 ???

Några fler som haft problem med tv3 under dagen ?? Inlyggd text-tv i bilden som vägrar att gå bort..... :evil: :evil: Va fan håller dom på med

Andon
    Gäst

Re: Tv3 ???

Citat Ursprungligen postat av blomman75
    Några fler som haft problem med tv3 under dagen ?? Inlyggd text-tv i bilden som vägrar att gå bort..... :evil: :evil: Va fan håller dom på med
    vad menar du för text?
    den text jag känner till är att comhem släcker ner det analoga nätet och då försvinner tv3.
    du kanske menade något annat?

Asså text-tv sida 199 kommer upp på halva tv skärmen..!! Det har inget att göra med min tv för det är samma problem på den andre tv:n oxå & endast på Tv3 :-( :-(

har samma problem ringde supporten dom sa att dom jobbade på det

ComhitDala
    Gäst
    Samma här.

Undra vad som händer med Ztv efter den 15 mars. Kommer den att visas på Comhem eller är det slut på den kanalen då?

Citat Ursprungligen postat av s99mac
    Undra vad som händer med Ztv efter den 15 mars. Kommer den att visas på Comhem eller är det slut på den kanalen då?
    Eftersom ZTV är rikstäckande student-tv kommer jag inte sakna den :lol:

Citat Ursprungligen postat av phq
    Citat Ursprungligen postat av s99mac
    Eftersom ZTV är rikstäckande student-tv kommer jag inte sakna den :lol:
    I och för sig.... Det är väl inte min favoritkanal heller men ibland så kommer det faktiskt något man kan tänka sig att se där och då är det ju bra om man har kvar kanalen... :lol:

rsacas5
    Gäst
    Ztv Ja ibland kommer det lite kult filmer ju. Musiken är väl bättre än MTV iaf. Kanske för att jag är en hiphop hatare och lever kvar i 80talet lite gällande musik*lol*

Hmm, men kommer man få lov att betala för ZTV/Ha den i sina 8 favoriter för att kunna se kanalen? :/

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss