Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 22

Ämne: Titanium kort till salu i sthlm?

vad e de för kort. e de bara att stoppa i boxen å se alla kanaler. eller måste m,an bränna

Citat Ursprungligen postat av hellow
    vad e de för kort. e de bara att stoppa i boxen å se alla kanaler. eller måste m,an bränna

Man måste bränna, som alla andra kort :smile:

finns de inget kort som redan är bränt

Det finns de säkert. Men sådana kort får du hitta på egen hand. Tror inte folket här gillar att diskutera sånt.

Mitt tips är att du ska läsa lite guider hur man bränner egna kort. Om du nu v.s har en brännare & kort. Jag var/är själv rookie vad gäller bränning och så. Men jag har listat ut ett och annat genom guider och lite logik å diverse.

Lycka till!

ska skaffa mif en brännare och kort. kan du rekomendera en bra brännare + kort. Kan man bränna om ett kort eller e de paj efter man bränt

Tillverkaren hos dom blå Titanium,har stoppad all tillverkning just nu.
    i hela Europa finns bara enstaka exemplar kvar.+ dom vita finns gott om.,men rykten säjer att kortet blir förstörd vid bränningen
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Citat Ursprungligen postat av hellow
    ska skaffa mif en brännare och kort. kan du rekomendera en bra brännare + kort. Kan man bränna om ett kort eller e de paj efter man bränt

Korten går att omprogrammera.

Jag tycker du ska köpa en mp3.5 av någon form. Antingen USB mp3.5 versionen eller den seriella versionen. Jag själv tycker nästan att du ska köpa en USB version. Fast de beror ju på din ekonomi såklart. Det skiljer ungefär 200:- på dom 2 olika brännarna. Jag har iaf lyckats med både viasat & canal digital med min USB mp3.5 brännare, därför bör jag kunna rekommendera den .

Rekommenderad Köplista:

Multiprogrammerare 3.5USB
    Funcard
    Ev. Titanium kort (om du nu vill ha canal digital)

Lycka till!

Ska man vänta med att köpa ett Titanium kort?? Hur kane de förtöras vid bränning??

Jag hörde ngt liknande om detta på toecutters.....men fattade inte vad han snackade om....

///Soprano

MP 3.5 USB (firmware 4.1) hittar du på http://www.sat.nu/.

Titanium korten förstörs inte vid bränning!!

Liknande ämnen

1. Kortbrännare till salu
    Av bigjim i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-25, 19:16
  2. P-kort till Comhem till salu?
    Av Kosovo i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-12-27, 16:11
  3. Boxar till salu av comhem
    Av robert_gbg i forum Com Hem
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2003-11-27, 13:01
  4. Humax 5400 Z till salu
    Av matrix i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-04-06, 21:03
  5. orginalkort till salu
    Av savbrink i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-11, 13:40

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss