Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 28

Ämne: digiality inte godkänd.....kan man köpa "moduler"

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Men människa läs vad där står:
    Irdeto I & II, Viaccess I & II, Seca Mediaguard I & II, BetaCrypt, Nagravision I & II, DreamCrypt, TPSCrypt, CryptoWorks, Conax, X-in-1 Funcard NDS Videguard
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

@Deaa...s

Man skall tyvärr inte tro på alla annonser.. då skulle cardtr** och andras kort vara AU också..

Det är möjligt att det kommer, men idag så fungerar det INTE på Dragon....

Men det finns ju tydligen cams till SMATV så det kommer nog till oss oxå på ett eller annat sätt...

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Ok... Det är iaf denna modul som man ska köra med när man ska få Sky England att fungera... Jag vet säkert imorgon hur bra det kommer funka...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Jag har också sett att det står NDS och det lär vara fler än vi två... men hade det funkat så tror jag inte att det hade varit så tyst om det... Tänk bara på vilket skrik det blev efter dom när man kunde köra SkyItalia.. tänk dig då om det funkat med riktiga Sky (även om det så bara varit med riktiga abb)

Kanske i framtiden, men inte med dagens predator.. (inte ens med 1.3 som kom ut idag..)

helt riktigt,i dagens läge fungera NDS inte i Dragon trots flera påståenden.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Tur att det finns andra moduler som klarar nds..
    NEWBIE

vilket ? annas är du den enda i hela Europa .som känner till detta

Hahaha, tror du ja... Prata för dig själv, dra inte in en massa andra kloka männsikor i vad du tror...
    NEWBIE

Pratade med Kjearulff som är återförsäljare i sverige på digiality och enligt dom själva som kommer viasat att fixa en mjukvara som kommer att funka för deras mottagare + att dom kommer att godkännas.
    Anledningen ska vara att Viasat är rädd för krititik när det nya systemet kommer som dom lagt ner massa pengar på och det verkar dom inte vilja. Detsamma gäller dom som har force mm också som inte är godkända av viasat.

Anledningen till att dom inte är godkända är väl för att mottagarna är mycket bättre än deras egna. Sen går dom inte sönder ofta dom icke godkända mottagarna och det kan juh inte viasat godkänna eftersom dom ska sälja mottagare som går sönder ofta så dom kan tjäna mer pengar.

@Viaconakrypt
    pråta skit utan att vet nånting,ute på marknaden finns inga moduler som klara NDS. i nu läge,men NDS moduler finns,men har inte kommit ut på marknaden

Liknande ämnen

1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 20:34
  2. [LÖST] Kan vi inte låsa "spioner" ute från vissa trådar?
    Av *Wolf* i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-12-31, 11:36
  3. köpa parabol "hjälp mig"
    Av knodden i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-12-08, 21:20

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss