Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: N00b frågor, behöver hjälp!

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

N00b frågor, behöver hjälp!

Tacksam för hjälp, är totalt n00b när det gäller att bränna kort o så men jag har läst igenom en del trådar och sökt en del så ett o annat har man ju snappat upp. Nu till min fråga, jag har en infinity phoenix brännare och funcard. Tänkte bränna kort till min boxer, jag har laddat ner slipstream.
    Det jag undrar är vilka av filerna editerar man? Flash skall man väl bara bränna som den är eller? externa eepromen skall den editeras eller är det den interna eepromen? Samt vad är slipstream? Är det tomma provider filer för att man ska slippa göra hex filerna själv? :roll:

annars finns det färdiga filer som man kan bränna dirket!

(jag pm till dig)

Den fil som skall editeras är external-eprom
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

okej tack för hjälpen! flash o interna epromen behöver man alltså inte editera, är det likadant för tex viasat?

Oavsett system och filtyp så är det ALLTID eprommet som editeras
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-20, 19:47
  2. Behöver hjälp.
    Av Badboy i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-03-11, 16:40
  3. N00b frågor behöver hjälp..
    Av marlboroman i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-10, 22:18
  4. Behöver hjälp...
    Av simpsons_2002 i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-08-23, 20:06

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss