Någon som vet om viasat har gått över och börjat uppdatera med mk6 istället för mk5??
Någon som vet om viasat har gått över och börjat uppdatera med mk6 istället för mk5??
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Dom har använt både 05 och 06 länge, men om det är ticket du jagar så är det 05
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Hmm! Ok! Får icke skiten att funka... Allt går igång men icke ticket skitet![]()
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
dom har nog stängt månnnnnga
Jo det har jag märkt... Men jag har testat massa olika från ucs2000 men det är bara alla de vanliga kanalerna som går igång och inte ticket :/
heia har en del ua og mk som jeg ikke vet om er fake lyst å teste dem for meg, kan sende de til deg privat.