Har en viasat nokia box men funderar på att fixa ett eget kort. Hur gör man för att bränna ett eget kort??? å var hittar ja delarna ja behöver
Har en viasat nokia box men funderar på att fixa ett eget kort. Hur gör man för att bränna ett eget kort??? å var hittar ja delarna ja behöver
Använd sökfunktionen så kanske du får napp...
ok men vet du någon sida som e seriös som säljer guldkort
sånt diskuteras inte i detta forum, tyvärr...
ok. men om ja skaffar ett guldkort. e det e tomt kort så man måste bränna själv. och kan man ha det till en nokia 9780.
men om jag vill skaffa ett kort som man ej behöver programera själv. vilket kort ska jag köpa??
eftersom man inte får prata om var man kan skaffa kort så kan väl nån skicka ett email till mig eller skicka via msn. olssonpelle@hotmail.com
Jo kort kan vi disskutera om du vill.
Du kan köpa Fun Card eller Guld kort dom funkar fint till V**s**
och dom kan du köpa på ***.keycard.dk eller ***.digitalboxen.com
sedan behöver du en programmerare....jag tycker att MP 3.5 seriell är ett bra val från ***.adteknik.se.
till sista behöver du två filer som antingen är filer som man själv måste uppdatera eller som uppdaterar sig själv sk AU.
filer kan du hitta lite här och var men kolla på ***.st**st**.ubb.cc
du kan kolla på länken du fått via PM
ok. men Om jag vill ha ett kor som jag bara behöver stoppa in i min box och kolla tv. finns de inga sånna kort eller????????
just det... AU filer måste man fixa ihop själva om man inte vet någon som vill dela med sig.
sedan kan jag väl säga det att söker du program eller filer så använd www.google.se det brukar funka bra.