Sidan 5 av 6 FörstaFörsta ... 3456 SistaSista
Resultat 41 till 50 av 60

Ämne: CH kort för 1299:- =Kortfel

  1. #41
    jag fick min avi men jag tog alldrig ut den för att jag var så mistänksam gissa om jag är glad för det och denna sida

  2. #42
    om ni köpt det från ett registerat företag kan ni skicka tillbaka skiten och ta hjälp av distans lagen, o beronde vad ni köpt har ni rätt till det i 14 dagar att skickas tillbaka..

    well tycker nästan synd om dom som köpt kort där ifrån.

  3. #43
    Han kanske använder ett annat Inkasso företag typ http://www.balticinkasso.com/ de e ju lite skumma dom med !!!

  4. #44
    Balticinkasso driver inte in skulder direkt, de köper dem. Antag att jag är skyldig någon en miljon som jag inte vill betala. Då kan han sälja skulden till Baltic Inkasso för ungefär 800.000, som då får laglig rätt att driva in en miljon. Då tjänar de 200.000 på jobbet.

    Inte FAN åker de ut för att dra in trehundra spänn av någon stackars jävel som blivit blåst på ett piratkort! Herregud...

  5. #45
    http://www.malmo.cc/org/org_pres.php3?nr=39996

    Jämför med registreringen, ganska många likheter. En slump eller...

  6. #46
    Jag vill bara applådera dom som slösat sina pengar på att våga prova något iaf till skillnad från trögrövarna som bara gnäller och verkar viktiga. Om det fan finns en hundradels chans att något funkar är det väll fan bara positivt att någon ens törs testa, eller? om alla vore så jävla överdrivet pessimistiska som alla här (i comh*m klubben) så skulle fan i mig planetet jorden sluta snurra.
    Viafnatt & Roligtkort
    Kaffedigital & Säsongskortet

  7. #47
    Citat Ursprungligen postat av Fuckomatic
    Jag vill bara applådera dom som slösat sina pengar på att våga prova något iaf till skillnad från trögrövarna som bara gnäller och verkar viktiga. Om det fan finns en hundradels chans att något funkar är det väll fan bara positivt att någon ens törs testa, eller? om alla vore så jävla överdrivet pessimistiska som alla här (i comh*m klubben) så skulle fan i mig planetet jorden sluta snurra.
    Det håller jag med om! Den som investerar 1300:- i att kolla en nasare ska ha cred för det, inte glåpord! Själv har jag inte råd att göra sådana uppoffringar, men jag är tacksam mot dem som gör det.

  8. #48
    Jag tycker inte att man ska ha "cred", för har man sån begränsad hjärna att inte kunna inse den totala bluffen så får man fan skylla sig själv. Jag känner ingen empati för någon som har köpt därifrån, dom har blivit blåsta fair n square eftersom det var så uppenbart. 1024-bitars kryptering, och framtida videoguardstöd, godnatt till den som köper det där. Fanemej skrattredande och gör en samtidigt mörkrädd att det finns så många idioter i detta land. Förstå hur många nissar man skulle kunna blåsa på en 100 lax med lite seriösare upplägg, nästan en god affärsidé. Tjäna stålar på folks dumhet och naivitet.
    hehe

  9. #49
    Citat Ursprungligen postat av arkad
    Jag tycker inte att man ska ha "cred", för har man sån begränsad hjärna att inte kunna inse den totala bluffen så får man fan skylla sig själv. Jag känner ingen empati för någon som har köpt därifrån, dom har blivit blåsta fair n square eftersom det var så uppenbart. 1024-bitars kryptering, och framtida videoguardstöd, godnatt till den som köper det där. Fanemej skrattredande och gör en samtidigt mörkrädd att det finns så många idioter i detta land. Förstå hur många nissar man skulle kunna blåsa på en 100 lax med lite seriösare upplägg, nästan en god affärsidé. Tjäna stålar på folks dumhet och naivitet.
    Läs vad jag skriver. De som köpte visste att chansen att det skulle funka var väldigt liten, men de testade ändå eftersom de tyckte att det var värt det, och för detta är vi andra tacksamma.

    Förstå att det var en beräknad risk, inte ett en blåögd övertro! Var tacksam för att dessa personer eliminerat ALLT tvivel, så slipper vi spekulationer i framtiden.

  10. #50
    Jag är inte det minsta tacksam men fråga ägaren bakom pentacard.se för han är säkerligen mycket tacksam. Om man sedan tycker att det är värt det att köpa ett EEPROM kort för 1300 spänn, det är ju en annan femma. För att sedan skicka tillbaks det, det är ju nästan ändå bättre, 1300:- för att A4 med text det är ju ett kanonerbjudande. =)
    hehe

Liknande ämnen

  1. Ang. 1299 kronors korten....
    Av Sailor i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-03-13, 17:01
  2. Skumt kortfel
    Av mojjen i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-22, 20:05
  3. Kortfel
    Av sopranos i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-10-02, 18:04
  4. [LÖST] kortfel
    Av daner285 i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-30, 12:26
  5. [LÖST] Kortfel?
    Av 420 i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2002-12-21, 11:20

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss