Vill du inte förstå vad jag menar eller är du så här korkad på riktigt?Ursprungligen postat av arkad
D-O-M S-O-M K-Ö-P-T-E K-O-R-T-E-N V-I-S-S-T-E V-A-D D-E G-A-V S-I-G I-N P-Å!
Vill du inte förstå vad jag menar eller är du så här korkad på riktigt?Ursprungligen postat av arkad
D-O-M S-O-M K-Ö-P-T-E K-O-R-T-E-N V-I-S-S-T-E V-A-D D-E G-A-V S-I-G I-N P-Å!
Det är mer tydligt om du utelämnar "-", det jag menade var att de inte ska ha någon "cred" för sin dumhet. Eller vill du inte förstå vad jag menar eller är du så här korkad på riktigt?
Om man medvetet kastar pengarna i sjön är ju det bara mer korkat.
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience.
Hehe... jag valde mellan att köpa ett "kort" och eller 3 flaskor absinthe..nu så här efteråt så ångrar jag att jag inte sattsa pengarna på hästar.. :lol:
Visst kan det vara både uppoffrande och dumt av de som köpte korten, MEN jag måste säga att de som ids diskutera om de är dumma eller inte är fan de som är mest dum i huvudet här......... :shock:
Och de som påpekar att de som diskuterar huruvida de är dumma eller inte, är dummast. =D
hehe
Hehehe! Mera! Det här börjar bli kul! Oj! Det var dumt.....
:roll: Back to the sandbox. :roll:
Kortet fungerar ju uppenbarligen inte så det är nog ingen större mening att diskutera det nåt mer.
** Topic Locked **
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.