Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 19 av 19

Ämne: Titanium - Vitt eller blått?

Hände precis samma sak häromkvällen , med kort som jag har proggat utan tidigare probs, satt i typ 2987238732 timmar"trapping card".
    körde sen ett prog som heter "titanium os updater" funkade inte heller förrän jag bad den uppdatera till 1.05 då plötsligt :!: talade det proget om att j ag redan hade 1.06
    funka perfekt sen helskumt.

Än en gång!
    Sending trapcode:

LÅT DET BARA STÅ, DET HOPPAR IGÅNG!

Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Jag har både BLÅA och VITA kort, dom blåa har jag inte haft några som helst problem med, men det vita har hängt sig ett antal ggr, men fungerade dock till slut, så jag håller absolut med om att det är sämre kvalitet på dom vita....
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

Medlem Bozzes avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Tackad
    4 gånger
    Om man inte orkar vänta så kan man trycka Ctri+Alt+Delete när det har fastnat på Trapping Card då brukar det spinna vidare
    mvh
    Bozze

Citat Ursprungligen postat av kronblom
    Än en gång!
    Sending trapcode:

LÅT DET BARA STÅ, DET HOPPAR IGÅNG!
    Jag vill faktiskt se TV under 2004.

Citat Ursprungligen postat av P-son
    Jag har både BLÅA och VITA kort, dom blåa har jag inte haft några som helst problem med, men det vita har hängt sig ett antal ggr, men fungerade dock till slut, så jag håller absolut med om att det är sämre kvalitet på dom vita....
    Tack....du verkar vara den ända som förstår min fråga.

Lanto, om vi återgår till ditt första inlägg i tråden, alltså BLÅA kort, så har jag upplevt att det tar allt mellan 2 och 10 minuter innan kortet är raderat. Dock rullar det alltid igång efter sending TRAPCODE. Gör det inte det så är det ett trasigt kort. (Använder 1.8.1). Vita kort har jag inte varit i kontakt med och det ska man tydligen akta sig för... ;-)

Citat Ursprungligen postat av kronblom
    Lanto, om vi återgår till ditt första inlägg i tråden, alltså BLÅA kort, så har jag upplevt att det tar allt mellan 2 och 10 minuter innan kortet är raderat. Dock rullar det alltid igång efter sending TRAPCODE. Gör det inte det så är det ett trasigt kort. (Använder 1.8.1). Vita kort har jag inte varit i kontakt med och det ska man tydligen akta sig för... ;-)
    Jo jag har insett att det måste vara trasigt för jag har väntat upp till 3 timmar.

Men man väl fått igång dom en gång så borde dom väl funka sedan också?

det hoppar inte alls igång,om man ska behöva vänta i typ 6 timmar så är det ju nån typ av bugg i programet eller?
    om jag hade utgått från att mina hade varit trasiga varje gång det händer blir det rätt dyrt ganska snabbt btw det finns speciella filer för vita kort ute * när progget fastnar använd titanosupdater klicka i 1.05 det funka för mig,,*med trasiga kort*gg*

Liknande ämnen

1. TMB Filler till vitt titanium?
    Av isel145 i forum Canal Digital
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2004-07-15, 11:20
  2. Titanium.. blå eller vit ???
    Av born52 i forum Canal Digital
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2004-03-21, 18:05
  3. Nybörjare med Vitt titanium + Infinity USB Phenix
    Av petrono i forum Canal Digital
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-03-21, 13:15
  4. m2 eller titanium
    Av west ham i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-03-07, 08:59
  5. Mosc Blått/Rött kort???
    Av spektraz i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-03-01, 22:12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss