Kan inte alla beställa kort från nån nasare som vi vet blåser folk?
Nasaren skickar ju med postförskott, vilket resulterar i att om ingen hämtar ut får han pröjsa frakten.
Så, beställ en massa kort, men skit i att hämta ut.![]()
Kan inte alla beställa kort från nån nasare som vi vet blåser folk?
Nasaren skickar ju med postförskott, vilket resulterar i att om ingen hämtar ut får han pröjsa frakten.
Så, beställ en massa kort, men skit i att hämta ut.![]()
du vet om du inte löser ut kan dom skicka till inkasso och efter inkasso kommer kronofogden
Som jag sade i den andra tråden; jag har väldigt svårt att tro att den här skojaren tar kontakt med kronofogden. Det är ju för fan olagligt att sälja piratkort.
men han får betala frakten![]()
![]()
JIMMPA
ga mig adressen så gör jag de...
Ja fixa lite kronofogdsskulder du, tror inte att dom bryr sig för att du skickar efter lite kort som ändå inte fungerar.....Fattar du inte att korten de skickar ut kostar kanske dom ett par kronor...Så att de ligger en stund på posten skiter väl dom i......Det räcker med att en av tre plockar ut så har de ändå gjort sig en förmögenhet :? :?
Skriv Fel adres+Namn.
Nice sagt pena är du blåst Tänk om nån får detta kortet som man beställt i fel namn. Det är bedräggeri Tänk Lite
Man får väll skriva sån adres såm intte fins. Är det inte bedregeri sälja kort som intte funckar?
Det bästa sulle väll vara i forumet SVARTALISTA!!!
Nu sitter ni i den sitsen som är följande:
1: Det är inte förbjudet att inneha ett piratkort.
2: Nasaren som krängde kort, krängde inga piratkort, endast blanka oproggadde eepromkort från Elfa.
SEN, är det dags och sätta dit människan för bedrägeri.